Cautand pe net in vastitatea de resurse de restaurare, incercand sa gasesc  un punct de inceput in asamblare, m-am decis sa incep cu furca fata. Am citit printr-o carte de psihologie ca este mai bine sa incepi cu lucrurile mai grele (fiind mai fresh) si bine am facut. Asamblarea tamburului a decurs normal, constatand ca imi lipseste un distantie de la axul rotii si loveste tamburului de sasiul sabotilor.

Cablurile de frana si kilometraj se introduc prin partea de sus a furcii, se asteapta sa ajunga in dreptul gaurilor din bratul de jos al furcii si se extrag cu un cap de sarma, varianta romaneasca, 30 sec ambele cabluri. In varianta Made in Germany ( de pe SIP inspiratie) se introduce un cablu de ambreiaj (subtire) Vespa pana iese pe sus, se leaga de el cablu de kilometraj si se tragepe partea de jos, in acest fel cablu urmeaza firul de ambreiaj. aprox 5 min de chinuaial 🙂 Gaurile de pe bratul de jos au dimensiuni diferite, cel de kilometraj fiind mai gros.

Cateva forum-uri de referinta pentru restaurari vintage:

http://www.vesparesources.com/forum.php

http://www.vesparestauro.it/vespaforum/index.php/index.php

http://www.vespaonline.de

 

va urma

Lasa un Comentariu