Emotia primei restaurari se lasa cu frica lipsei de piese, cand dai cutiile jos si parca sunt prea putine si arata cam rau. Oare pot sa il fac sa mearga….drum lung 🙂 Am inceput sa fac un inventar sumar al pieselor majore, le-am intins pe un carton alb si pe o scara am facut cateva poze, carosierie si motor.
La prima vedere, bucuriile:
- carburatorul este complet
- amortizoare bune
- toate elementele de caroserie
- ceasul de bord, original, intact si kilometraj real 72834
la a doua vedere, ceva triste:
- lipsa rezervor si stander (mi-a zis ca le are, le cauta si le trimite)
- instalatia electrica este scoasa cu patentul (adica taiata inainte de mufe, mi-a spus inainte sa o iau)
- pe legshield in fata a taiat tabla sa traga cablurile de acceleratie si ambreiaj (sa nu se supere daca citeste, dar l-am injurat de cateva ori 🙂 )
- buza sigurantei rulmentului dinspre ambreiaj este rupta. siguranta si rulmentul se scoate incalzind in jur. solutie S.I.P, se pare ca se intampla. am marcat cu rosu mai jos
Showing 2 comments
Lasa un Comentariu
You must be logged in to post a comment.
Nu este nimic ca m-ai injurat, doar ca nu ai injurat pe cine trebuia. Gaura pentru cabluri nu am facut-o eu ci cel care a ciopartit si instalatia electrice (am crezut ca recunosti stilul), adica cel de la care am luat-o eu. Eu am dat jos marginile ruginite si am indreptat urmand sa sudez tabla in locul gaurii. De rugina nu prinde sudura. Am zis ca fac la sfarsit operatia asta, ca daca tot e gaura, macar sa ma folosesc de ea la trasul cablurilor. inca trag speranta ca am sa dau de rezervor si cric. Succes cu asamblarea !
Nu este foarte grav, desi mai bine nu exista aceasta gaura. Am fost plecat un timp dar m-am intors cu necesarul de piese (mai ptin rezervorul, cricul l-am luat) si pofta de asamblare. Ar fi placut daca se rezolva si cu rezervorul. Saptamana viitoare se anunta zile mai calde si ar fi un bun inceput. Am sa continui postarile aici. Sa auzim de bine