Avand in vedere ca saua actuala este putin ruginita, cu o forma care nu imi place deloc (mai jos modelul) si care nu arata prea bine, am posibilitatea sa o reconditionez in orice forma. Am gasit pe cineva, cu o vasta experienta in domeniu si care a mai facut sei pentru Vespa unor colegi din club 🙂 . Dupa ce o termin, va dau detaliile lui.
Inca nu reusesc sa ma hotarasc ce model sa o fac si in ce culoare/culori si va rog sa ma ajutati cu orice sugestii 🙂
Mai jos inserez poze cu modelel existente.
Saua actuala (model Yankee):
Model standard Vespa PX anii ’80:
Sport seat “Corsa”
Sport Seat SIP “Longtail”
Super Corsa SIP
Sport seat Cora II
Multumesc
Showing 5 comments
Lasa un Comentariu
You must be logged in to post a comment.
modelul standard vespa… daca e clasic sa fie clasic.
mie imi place mult modelul de sa de la LXV. ai putea sa te inspiri la felul cum e pielea/cusatura de acolo.
culoarea… nu ne-ai spus culoarea acaretului 🙂 ca sa dam o culoare de sa.
apropo, din piele sau inlocuitor?
Multumesc Alex. Interesant maro-ul ala de LXV. Culoarea … mi-ai dat o idee de inca un articol , oscilez intre rosu si albastru de mai sus (poza cu PX200), oricum o culoare a modelului. Inlocuitor, pielea este foarte greu de intretinut si eu am sa merg cu el des.
cristi, acum gusturile nu se discuta dar eu nu as alege un monocrom, oricare ar fi culoarea aleasa.
cred ca ai vazut muult mai multe site-uri si poze decat mine, cu diverse paint-uri bi-colore sau chiar tri-colore (dupa gust) in acelasi timp pastrand trend-ul clasic.
eu n-as alege altceva decat piele.. dintr-un singur motiv: mai bine sa-ti para rau ca se strica pielea decat sa-ti para rau dupa ca ai pus un inlocuitor care nu “da” bine.
si n-as spune ca pielea nu tine, la lxv tine f bine. daca ii dai si minim de tratament.. e glamour 🙂
ca idee, te-ai gandit sa incluzi in sa pad-uri de gel ? stiu de la moto ca sunt f comfortabile
pentru a putea obtine certificat de vehicul istoric, este necesar sa respect specificatiile modelului, inclusiv paletarul de culori 🙂
saua de LXV are o piele foarte buna si din acest motiv foarte scumpa.
nu, dar il intreb. multumesc pentru idee.
Cel mai apropiat de modelul clasic e Super Corsa SIP, mie imi place ca au pastrat breteaua. Culoare.. Depinde ce culoare alegi pentru Vespa, eu m-as inspira din combinatiile de culori folosite de cei de la Vespa, chiar si mai recente.