Unul din obstacolele restaurari a fost ruptura “buzelor” care sustin siguranta rulemntului carter-ambreiaj. In majoritatea cazurilor in care se incearca scoaterea sigurantei si a rulementului, acestea se rup. de fapt se scot usor daca incalzesti zona la aprox 80grade cu lampa si dupa incerci sa scoti. Pe majoritatea forumurilor din IT am vazut solutii mai profi sau nu, insa cea mai ok este livrata de SIP Scootershop aici, care ofera o siguranta creata special (mai jos).
Instalarea necesita un workaround in carter, respectiv: 3 gauri cu o adancime de 8-10mm si tarod de 6mm (eu am folosit de 5) si 3mm. Aceasta operatiune se face cu foarte mare grija (proprietarul anterior a rupt un tarod) deoarece indeprtarea tarodului rupt a necesitat strapungerea carterului.
Polizarea “buzelor” ramase pentru a putea fixa piesa pe pozitie, la fel cu mare grija si o freza de piatra:
Se pozitioneaza piesa, se strang suruburile (din pacate cei de la SIP nu le livreaza impreuna). Eu am pus si pasta de fixat suruburile de la Bison (25lei – Hornbach)
Asta a fost primul mare obstacol, weekendul urmator incep asamblarea motorului si nu ar mai trebui sa apara probleme.