Am conectat instalatia electrica in partea din spate si fata. Schema electrica se gaseste in manualul de service, descarcabil din sectiunea manuale. Se respecta codul culorilor, instalatie este destul de flexibila pentru a fi „trasa” prin caroserie. Am reusit sa redesfac totul si sa schimb firul verde de pe dreapta cu cel de pe stanga, au reusit sa le inverse si opream motorul cu frana de picior 🙂

PX125E RESTORATION

Montajul franei de picior poate fi facut introducand mai intai pedala in gaura de pe podea si ulterior prinderea pe dedesupt in caroserie. Atentie frana de picior se prinde in 2 suruburi M6 prin podea, obligatoriu folosind saiba+grover sau piulite cu siguranta de plastic anti-desfacere si o piulita cage-nut care se pune pe pozitie prin interior. De asemenea, nu uitati sa conectati firele de la switch, pentru aprinderea bec-ului spate si cablul.

 OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ulterior se fixeaza capacul de plastic care ascunde instalatia in partea de sub rezervor. Este destul de greu de pus pe pozitie si se monteaza impreuna cu parghiile de blocare a aripilor laterale (pentru acest model) pe acelasi holdsurub cu grover. Acestea blocheaza deschiderea aripilor spate. Este necesar sa ridici saua pentru acces.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 In continuarea strangerea motorului pe cadru este destul de usoara, acesta se prinde pe bratul din fata cu un surub lung si o piulita cu grover in capatul celalat, in partea din spate motorul este prin pe amortizor. Aceste doua prinderi sunt necesare a fi facute la cuplu cu cheie dinamometrica, foartele de strangere se gasesc in manualul de service.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

va urma..

Devino Membru VCR