Vespa Sprint
Vespa a lansat noul model cu far dreptunghiular, adica o restilizare a modelului “S” pe baza design-ului de la 946 (leghshield, stopuri spate, sa mai mare) in care au integrat cea mai avansata tehnologie. Mai exact o Vespa Primavera cu farul de la “S”. Noile motoare 3V 125/150cc, ABS, Traction Control fiind primul scuter de serie care adopta ambele tehnologii fiind in conformitate cu cerinete Uniunii Europene privind dotarile minime pentru vehiculele cu 2 roti, incepand din 2016. Rotile au fost marite, ajungand la o dimensiune de 12″ mai mari cu un 1″ decat cele de pe Primavera si ajungand la aceleasi dimensiuni cu cele de la GTS, impreuna cu un nou design de jante.
Toate aceste dotari se vor regasi in pret, putin peste cel al modelului Primavera.
GTS – noua generatie
Pentru urmatoarea generatie de GTS, Piaggio creste capacitatea cilindrica la 350cc si de data asta nu prin modificarea motorului, adoptand in schimb motorul de la Piaggio Beverly 350, care s-a dovedit extrem de fiabil si performant. Probabil vom regasi, cel putin optional, ABS si Traction Control disponibile si pentru acest model. Se asteapta imprumutarea unor elemente de design de la 946, deja comune pe noile modele “Primavera” si “Sprint”.
O noua campanie de marketing, a fost lansat impreuna cu noul “Sprint”, “Do you Vespa” pe pagina de Facebook: https://www.facebook.com/vespa si prin intermediul site-ului http://www.doyouvespa.com/.
enjoy 🙂
surse: https://www.facebook.com/vespa si http://www.scooterfile.com