Vara asta poti avea si tu o Vespa daca alegi Aperol. De asemenea vei beneficia de tot sprijinul nostru, ca nou proprietar de Vespa.
Mai descrierea provocarii Aperol „Spritz up your life”. Campanie sustinuta de Vespa Club Romania
Puteti participa si pe Facebook aici: https://www.facebook.com/AperolSpritzRomania
Enjoy it and be a winner 😉
Aperol lansează provocarea „Spritz up your life”
Aperol premiază vara aceasta consumatorii români cu peste 15000 de premii efervescente
Bucureşti, 18 iulie 2013 – Aperol Spritz, cel mai răcoritor și atrăgător long-drink al sezonului de vară, anunță lansarea campaniei promoționale “Spritz up your life”, prin care consumatorii români pot caștiga instant o mulțime de premii sau prin tragere la sorți marele premiu, un scuter Vespa.
Echipa Aperol Spritz caută câștigătorii în perioada 27.06.2013 – 30.08.2013 în marile orașe din țară: București, Timișoara, Sibiu, Constanța, Iași, Brașov, Cluj, Craiova, Galați. Pentru a se înscrie în promoție, consumatorii, care se vor întâlni cu echipa Aperol în locațiile partenere, vor testa un joc captivant pe tableta Ipad a echipei, prin care vor prepara un Aperol Spritz. Jocul pune la dispoziție toate ingredientele necesare preparării long-drinkului și rețeta 3-2-1 de preparare a unui Aperol Spritz, iar participanții trebuie să selecteze ingredientele corecte și să le mixeze într-un pahar virtual de Aperol. Cei care vor prepara corect long-drinkul, vor câștiga premii instant special alese pentru o vară efervescentă alături de Aperol: ochelari de soare, papuci de plajă, pălării de plajă sau magneți de frigider.
Consumatorii care vor participa în campania “Spritz up your life” vor fi fotografiați de echipa Aperol, imaginile fiind postate în aplicația de Facebook a brandului în funcție de locație, oraș și dată, pentru a putea fi identificate ușor de către consumatori. Aceștia vor putea accesa aplicația și identifica pozele, formând un puzzle împreună cu alte poze de pe profilul lor, pe care îl pot distribui pe pagina lor și a prietenilor. La final de campanie, toate puzzle-urile realizate vor forma în aplicația de Facebook a brandului un puzzle uriaș.
Cei care nu vor avea ocazia să întâlnească echipa Aperol vor putea accesa aplicația de Facebook pentru a încărca poze proprii cu o sticlă de Aperol alături, intrând astfel în competiție. Fie că s-au înscris în promoție în locațiile partenere, fie că au încărcat poze în aplicație, participanții vor avea posibilitatea de a câștiga prin tragere la sorți, marele premiu: un scuter Vespa original. Regulamentul promoției este valabil pe www.ppd.com.ro.
Aperol Spritz este aperitivul perfect, caracterizat prin culoarea portocalie și gustul unic grație rețetei neschimbate pe bază de infuzie de ingrediente selecționate, cum ar fi bitter, portocale dulci și multe alte plante (inclusiv rubarbă) și rădăcini în proporții perfecte. |
Se prepară foarte usor și are atingerea gustului delicios al șampaniei sau al Prosecco. Rețeta este atât de simplă, cat ai spune 3,2,1 și tot ce trebuie sa faci este să schimbi paharele obișnuite cu cele mari de vin, să le umpli cu cuburi de gheață, sa adaugi o felie de portocală, 3 părți de Prosecco sau orice alt vin spumant sec, 2 părți Aperol și apoi un strop de apă minerală.
Despre Aperol
Datorită versatilității sale, Aperol a devenit una dintre cele mai bine vândute băuturi alcoolice din Italia și continuă să se bucure de o creștere puternică atât în Italia, cât și în străinătate. Este o băutura plină de viață care evocă stilul de viață italian, de la momentul de consum al aperitivelor până la momentele serilor petrecute în oraș. Însorit și plin de vitalitate, gustul Aperol unic este delicios și italian, dar cu o notă total internațională, în special în ceea ce privește Aperol Spritz, care devine un aperitiv apreciat la nivel global.
Despre Gruppo Campari
Davide Campari-Milano SpA, împreună cu filialele sale (“Gruppo Campari”) este un jucător important în sectorul băuturilor la nivel mondial, cu vânzări în peste 190 de țări din întreaga lume, ocupând poziții de lider în Europa și America. Grupul a fost fondat în 1860 și astăzi este al șaselea cel mai mare jucător la nivel mondial în industria de băuturi spirtoase premium.
Portofoliul grupului, cuprinde peste 50 de branduri de băuturi alcoolice, activitatea de bază, vinuri și băuturi răcoritoare, branduri de renume internațional precum: Aperol, Appleton, Campari, Cinzano, Skyy Vodka și Wild Turkey. Cu sediul în Sesto San Giovanni, Italia, Campari deține 15 fabrici și 4 crame de vin în întreaga lume și are propria rețea de distribuție în 16 țări. Grupul are peste 4.000 de angajați. Acțiunile societății-mamă, Davide Campari-Milano SpA (Reuters CPRI.MI – Bloomberg CPR IM), sunt listate la bursa de valori italiană din 2001. Pentru mai multe informații accesați: www.camparigroup.com
Despre PPD România
Prezentă pe piața din România din 2007 și parte a companiei Photos Photiades Distributors, PPD România este printre cei mai mari distribuitori de produse de alcool premium si super-premium de pe piaţa locală şi partener al renumitului producător de băuturi spirtoase, Diageo, lider mondial pe segmentul de băuturi premium.
Alături de Diageo, Grupul Campari şi de alţi parteneri strategici la nivel local, compania deţine cel mai mare portofoliu de branduri premium și super-premium, renumite în întreaga lume, precum Johnnie Walker, J&B, Smirnoff, Baileys, şampania Lanson, Campari, Aperol, Wild Turkey, Cinzano, SKYY Vodka, precum și propriul brand de vodkă, Tazovsky Vodka.
Photos Photiades Group (PPG), companie internațională fondată în urmă cu peste 70 de ani, are o activitate impresionantă în vânzări, marketing și distribuție de branduri alcoolice și non-alcoolice de renume mondial. PPG este prezentă în România, Grecia, Cipru, Croația și Slovenia.
Pentru mai multe informații, vizitați: www.ppd.com.ro.
Pentru mai multe informații:
Irina Manole, PR Account Coordinator, irinam@oxygenpr.ro, 0735.010.902