Avand in vedere ca saua actuala este putin ruginita, cu o forma care nu imi place deloc (mai jos modelul) si care nu arata prea bine, am posibilitatea sa o reconditionez in orice forma. Am gasit pe cineva, cu o vasta experienta in domeniu si care a mai facut sei pentru Vespa unor colegi din club 🙂 . Dupa ce o termin, va dau detaliile lui.

Inca nu reusesc sa ma hotarasc ce model sa o fac si in ce culoare/culori si va rog sa ma ajutati cu orice sugestii 🙂

Mai jos inserez poze cu modelel existente.

Saua actuala (model Yankee):

83619a18-7416-4727-be6c-bbcceb452209 f58ef206-decb-496b-9f2e-3fc90e471b25

 

Model standard Vespa PX anii ’80:

moto-vespa-px-01 5420003 (1)

 

 

Sport seat “Corsa”

d1cca362-6439-4ce9-b0e5-4f2dbec3e7ef foto9m (1)

 

 

Sport Seat SIP “Longtail”

689377cd-79fd-4cc5-927a-f0c88e451f98 b387b133-d89e-4204-b90f-6b9338ebb21e

 

 

Super Corsa SIP

supercorsa super corsa

 

Sport seat Cora II

cora2 cora22

 

Multumesc

Showing 5 comments
  • Alex

    modelul standard vespa… daca e clasic sa fie clasic.

    mie imi place mult modelul de sa de la LXV. ai putea sa te inspiri la felul cum e pielea/cusatura de acolo.

    culoarea… nu ne-ai spus culoarea acaretului 🙂 ca sa dam o culoare de sa.

    apropo, din piele sau inlocuitor?

  • Cristi

    Multumesc Alex. Interesant maro-ul ala de LXV. Culoarea … mi-ai dat o idee de inca un articol , oscilez intre rosu si albastru de mai sus (poza cu PX200), oricum o culoare a modelului. Inlocuitor, pielea este foarte greu de intretinut si eu am sa merg cu el des.

  • Alex

    cristi, acum gusturile nu se discuta dar eu nu as alege un monocrom, oricare ar fi culoarea aleasa.

    cred ca ai vazut muult mai multe site-uri si poze decat mine, cu diverse paint-uri bi-colore sau chiar tri-colore (dupa gust) in acelasi timp pastrand trend-ul clasic.

    eu n-as alege altceva decat piele.. dintr-un singur motiv: mai bine sa-ti para rau ca se strica pielea decat sa-ti para rau dupa ca ai pus un inlocuitor care nu “da” bine.

    si n-as spune ca pielea nu tine, la lxv tine f bine. daca ii dai si minim de tratament.. e glamour 🙂

    ca idee, te-ai gandit sa incluzi in sa pad-uri de gel ? stiu de la moto ca sunt f comfortabile

  • Cristi

    pentru a putea obtine certificat de vehicul istoric, este necesar sa respect specificatiile modelului, inclusiv paletarul de culori 🙂
    saua de LXV are o piele foarte buna si din acest motiv foarte scumpa.

    nu, dar il intreb. multumesc pentru idee.

  • Ionut

    Cel mai apropiat de modelul clasic e Super Corsa SIP, mie imi place ca au pastrat breteaua. Culoare.. Depinde ce culoare alegi pentru Vespa, eu m-as inspira din combinatiile de culori folosite de cei de la Vespa, chiar si mai recente.

Lasa un Comentariu