Unul din obstacolele restaurari  a fost ruptura “buzelor” care sustin siguranta rulemntului carter-ambreiaj. In majoritatea cazurilor in care se incearca scoaterea sigurantei si a rulementului, acestea se rup. de fapt se scot usor daca incalzesti zona la aprox 80grade cu lampa si dupa incerci sa scoti. Pe majoritatea forumurilor din IT am vazut solutii mai profi sau nu, insa cea mai ok este livrata de SIP Scootershop aici, care ofera o siguranta creata special (mai jos).

2013-04-13_11-30-09_438

 

 

 

 

 

 

 

Instalarea necesita un workaround in carter, respectiv: 3 gauri cu o adancime de 8-10mm si tarod de 6mm (eu am folosit de 5) si 3mm. Aceasta operatiune se face cu foarte mare grija (proprietarul anterior a rupt un tarod) deoarece indeprtarea tarodului rupt a necesitat strapungerea carterului.

2013-04-13_15-50-36_656

 

 

 

 

 

 

 

Polizarea “buzelor” ramase pentru a putea fixa piesa pe pozitie, la fel cu mare grija si o freza de piatra:

2013-04-13_12-58-39_187

 

 

 

 

 

 

 

Se pozitioneaza piesa, se strang suruburile (din pacate cei de la SIP nu le livreaza impreuna). Eu am pus si pasta de fixat suruburile de la Bison (25lei – Hornbach)

2013-04-13_15-50-11_211

 

 

 

 

 

 

 

2013-04-13_14-37-07_331

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Asta a fost primul mare obstacol, weekendul urmator incep asamblarea motorului si nu ar mai trebui sa apara probleme.

Lasa un Comentariu