In 2004, campania de promovare a Campionatului European de Fotbal a avut ca si cap de afis un scurt clip, de 2 minute, o reclama a celor de la Adidas denumita “Drumul spre Lisabona”.
Conceptul clipului ii include pe cei mai buni de fotbalisti ai momentului, care parasesc in graba tarile lor de origine calarind o multitudine de Vespe dar si Lambrette, pentru a participa Campionatul European de Fotbal. Totul este o calatorie epica, unde fotablistii si fanii se strang pentru a merge toti impreuna catre capitala portugaliei. Reclama a fost filmata in mai multe orase europene, Paris, Madrid, Sevilia, Lisabona, costurile totale au ajuns undeva la 4.5 milioane de euro, iar filmarile au durat aproape 6 luni pentru a fi finalziate.
Mai multe detalii gasiti in raportul anual adidas-group.com.
Reclama a fost descrisa ca un cross intre filmul de “cult” Quadrophenia din 1979 si entuziasmantul clasic The Italian Job versiunea din 1969. Melodia folosita si in filmul amintit mai inainte The Italian Job, “It’s Caper Time” scrisa de Quincy Jones.
Uitati despre ce am tot “vorbi” 🙂 … Enjoy!
“We are the mods, we are the mods. We are, we are, we are the mods.” 🙂