Am o Vespa 50HP cu care nu pot face trip-uri mai lungi asa ca imi trebuia ceva mai mare.

Modelele noi cu cc peste 125 (>2003) sunt scumpe, ceva mai vechi de 1980 (de principiu) la fel. Pe mine ma atrag mai mult cele clasice cu schimbator, carburator, frana tambur, sunt si mai usor de reparat intr-un trip pe marginea drumului cu putine scule.

Giorgio Bettinelli cel mai mare aventurier pe Vespa, care cu trip-urile lui a totalizat 244.000 km pe model PX. Pentru “city daily usage” min 125cc are suficienta putere si viteze suficient de lungi pentru confort.

Am inceput sa caut din septembrie, pe site-urile “clasice” de moto din RO:

  • http://www.bikeshop.ro/
  • http://www.bestbike.ro/
  • http://moto-atv-scutere.anunturi-auto.4tuning.ro/
  • http://www.moto-net.ro/
  • http://www.autofun.ro
  • http://www.anunturi-moto.ro/
  • ttp://www.motoideea.ro/
  • http://motocicletedevanzare.ro/
  • http://www.motosh.ro

pe cateva site-uri de anunturi generale, pe care am observat ca se posteaza cele “aduse” si in special prin provincie:

  • http://www.tocmai.ro
  • http://mercador.ro

si de afara:

Italia:

  • http://annunci.ebay.it
  • http://www.vespamarket.it/
  • http://www.moto.it/index.html
  • http://www.annunci-vespa.it/
  • http://www.trovomoto.net/
  • http://usato-scooter.vivastreet.it/usato-moto

Germania:

  • http://cautare.mobile.ro/vehicule/motocicleta/

Serbia:

  • http://www.polovniautomobili.com/motori.php
  • http://www.kupujemprodajem.com

daca mai cunoasteti altele, va rog sa le postati in comment-uri.

Dupa multe cautari, am inceput sa ma uit si pe forumuri de restaurari din Romania …si surpriza (http://classiccar.3xforum.ro/), am gasit un anunt din 2011 cu un Px de 125 de restaurat (adica desfacut la saiba aproximativ) dar care parea rezervat. Am incercat totusi (a trecut unul pe langa mine, pentru ca am asteptat 1 1/2 pana a contactat vanzatorul, nu ezitati cand gasiti ceva) si am trimis un mesaj vanzatorului care mi-a raspuns ca mai exista 🙂

Am urmarit si celelate post-uri ale omului, parea foarte ok, am solicitat poze suplimentare, in special acte si serie. Le-am primit si cel mai mult m-a incantat ca are tot istoricul in documente.

Povestea lui ar fi cam asa: in 2007, doi motociclisti din cluj au adus Vespa din Italia (exista actele de radiere si export din IT + ctr vanzare cumparare IT-RO) s-au dat cu ea pana cand unul dintre ei s-a dus la ingeri. Intre timp PX-ul trebuia sa primeasca o restaurare completa, fiind desfacut. Prietenul motociclistului a vandut-o omului de la care am luat-o, un baiat foarte ok din Cluj care se ocupa cu restaurari de masini (apropo, are un Vw Transporter Westfalia de vanzare in stare execelenta, daca vreti contact da-ti de stire si va trimit), i-a comandat cateva piese si a grunduit/vopsit caroseria.

N-am mai stat pe ganduri si am pornit-o spre Cluj 🙂

mai jos pozele din anunt 🙂

Lasa un Comentariu