mappa giro dei tre mari

 

4 etape, 4 zile, aproximativ 1000 km, trei mari (Ionica, Adriatica si Tireniana) si o lunga istorie.

 

Versiunea moderna a “Giro dei Tre Mari” a inceput in 2005, sub egida FMI (Federazione Motociclistica Italiana) ca o renastere a raliului clasic care se desfasura in anii 50. Pot participa atat italieni cat si orice pasionat de Vespa de oriunde insa cu o singura conditie: organizatorii accepta doar Vespa (sau Lambretta) cu schimbator de viteze si cu capacitate de peste 50cc, pentru a pastra din aroma raliurilor clasice italiene. Motto-ul raliului modern este “Vespa in low cost”, taxa de participare este de 175 eur si acopera: un welcome pack plin cu promotionale, asistenta mecanica in timpul raliului, demipensiune pentru 3 zile, numarul personal de participare.

 

Anul acesta voi reprezenta Vespa Club Romania datorita unui mare italian pasionat de Vespa, Antonio. Anul trecut am primit un mesaj pe pagina de Facebook din partea lui Antonio “Kamikaze” Mercurio care dorea sa intalneasca pasionatii din Romania. M-am dus sa ma intalnesc cu el impreuna cu doi colegi din club. In prima seara am reusit sa ii plimbam in jurul orasului iar in a doua am stat de povesti, Antonio propunandu-mi sa vin la Giro.

1441332_10202488277911652_923480001_n

 

Propunerea parea de nerefuzat, dar realitatea spunea altceva. In Bari se poate ajunge prin nordul Italiei, aprox 2500 km sau prin Albania si trecere cu ferry, Durres-Bari, aprox 1000km. Chiar si drumul prin Albania poate dura 2 zile cel putin, iar perspectiva unor 1000 de km pe Vespa, inca 1000km la Giro si inca 1000km spre casa, plus multe zile de concediu, parea de neatins. Abandonasem pentru moment ideea, dar Antonio nu s-a lasat si a incercat sa gaseasca un “donator” de Vespa pentru raliu. Cu o zi inainte de inscriere imi trimite un mesaj si imi spune ca a gasit Vespa, ca a doua zi trebuie sa ma inscriu si sa vad cum ajung. Cand un astfel de om iti face o propunere si depune tot efortul pentru a o infaptui, nu poti spune pas. Vespa de “imprumut” (150 Super) pe numele ei Baganedda (bleu),  este preluata de Anto (de la vreo 300km de Bari) de la un foarte bun prieten, un mare pasionat si participant la Giro, Emanuele Calabrone. Multumesc mult celor doi domni pentru ca vor face posibila aceasta participare.Voi participa in echipa cu Anto (Vespa Special, Rizzo Elisabetta (Vespa P 200 E), Fortunato Onofrio (Vespa PX 125 E), Marangi Antonio (Vespa) avand numarul de concurs 1018.

10245529_10203872331432125_853073534001416589_n

 

Anul acesta vor participa 350 de pasionati reprezentand cluburi din mai multe tari, evenimentul poate fi urmarit live aici: http://www.mgradio.it/mgradio/webtv, prima emisie pe 20 mai ora 22:00 ora Romaniei.

 


Broadcast live streaming video on Ustream

 

Urmariti pagina de Facebook Vespa Club Romania unde voi posta noi update-uri in timpul evenimentului.

 

Cateva video istorice din anii 50:

 

si evenimentul din 2013

 

Lasa un Comentariu