Emotia primei restaurari se lasa cu frica lipsei de piese, cand dai cutiile jos si parca sunt prea putine si arata cam rau. Oare pot sa il fac sa mearga….drum lung 🙂 Am inceput sa fac un inventar sumar al pieselor majore, le-am intins pe un carton alb si pe o scara am facut cateva poze, carosierie si motor.
La prima vedere, bucuriile:
- carburatorul este complet
- amortizoare bune
- toate elementele de caroserie
- ceasul de bord, original, intact si kilometraj real 72834
la a doua vedere, ceva triste:
- lipsa rezervor si stander (mi-a zis ca le are, le cauta si le trimite)
- instalatia electrica este scoasa cu patentul (adica taiata inainte de mufe, mi-a spus inainte sa o iau)
- pe legshield in fata a taiat tabla sa traga cablurile de acceleratie si ambreiaj (sa nu se supere daca citeste, dar l-am injurat de cateva ori 🙂 )
- buza sigurantei rulmentului dinspre ambreiaj este rupta. siguranta si rulmentul se scoate incalzind in jur. solutie S.I.P, se pare ca se intampla. am marcat cu rosu mai jos